HTML

Ha neked bizonyíték kell

Utolsó kommentek

  • hegemami1: Magyar Értelmező Kéziszótár-am nekem is van és bár néhanapján belelapozgattam már, de, ha igazán... (2009.05.01. 13:49) Kiejtés CD-n vagy mp3-ban volna jobb?
  • SzneAni1: Csak gratulálni tudok az egész oldalhoz, tanfolyamhoz! Nagyon hasznos, érthető, nekem nagyon sokat... (2009.04.30. 13:08) Nyílt nap
  • matebotond: Én a többnyelvű (angol-magyar, magyar-angol) szótárat használom. Okos dolog az egynyelvű is ,de a... (2009.04.16. 18:49) Hány nyelven beszéljen a szótárad?
  • 100 szó: @hegemami1: Az egynyelvű szótárat inkább haladóknak ajánljuk. aerria helyesen mondja, ezt az érte... (2009.04.16. 17:30) Hány nyelven beszéljen a szótárad?
  • hegemami1: @ Kerekhegy: Mivel nekem sincs MP3. /tul.képpen nem is nagyon tudom, mi az, bár hallottam már róla... (2009.04.16. 14:14) Kiejtés CD-n vagy mp3-ban volna jobb?
  • Utolsó 20

Nyelvi játékok

Nincs megjeleníthető elem

Nyílt nap

2008.05.14. 17:53 100 szó

Minden héten jönnek be olyan email-ek, amik újra meg újra ismétlődnek:

  • "Miért ilyen rövidek a leckék?"
  • "Miért vannak néha szünetek?"
  • "Miért nem írjátok mellé a kiejtést?"
  • "Megváltozik az email címem, mit tegyek?"
  • "Én itt nem állok meg, mi lesz a 100 szó után?"
  • "Nem kaptam meg a tegnapi leckét, lécci küldjétek el megint"
  • "Szeretnék személyes órát kérni tőled", stb.

Van Neked is kérdésed? Itt a pillanat: tedd fel most!

Nyílt napok a blogon: kérdezz BÁRMIT ezen a héten, és ígérem: semmit sem fogok titokban tartani.
Az egyetlen feltétel: csak olyan kérdésre válaszolok, ami másokat is érdekelhet.

Ha van olyan kérdésed, ami szerinted másokat is érdekelhet, akkor küldd be!

Kattints a "komment" linkre itt alul és a lap alján beírhatod a kérdésed.

Szóval, mit szeretnél kérdezni?

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100szo.blog.hu/api/trackback/id/tr30468701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucus 2008.05.14. 23:21:26

Én már végeztem a leckékkel, köszi mégegyszer.

Jön még valami vagy vége?

Köszi: Jucus

KissGé 2008.05.14. 23:23:29

Mi van mostanában veletek? Éltek még?

Angolos 2008.05.14. 23:25:18

Hali!

Nálam fura karakterek jelennek meg az emailben.
Javítsátok már ki lécci.

Nagy Emőke 2008.05.14. 23:45:37

A teszteknél miért nem írja ki a program hogy melyik a helyes válasz?

Pénzügyes · http://penzugyiterv.info 2008.05.15. 00:44:03

A blog oldalsó részén a youtube link nem műx.
Ott felejtettél egy idézőjelet.

100 szó · http://www.100szo.hu 2008.05.15. 00:54:06

@Pénzügyes: köszi, javítottam.

Nagy Tibor 2008.05.15. 05:17:46

Nekem az hiányzik, hogy nincs a kiejtés mellé írva, s őrjöng az angol tanárom, hogy honnan szedtem a kiejtést?!

Drótos Klára 2008.05.15. 07:10:35

Lesz-e más nyelven is "100 szó"?

Mogyorósiné Darabos Andrea 2008.05.15. 07:19:56

Csatlakoznék a többi társamhoz.Hiányzik segítségként,hogy a kiejtéseket is írjátok mellé, mert nem csak a fiataloknak de nekünk középkorúaknak így még nehezebb a tanulás!
Köszi.

József 2008.05.15. 07:59:00

Baromira hiányzik a kiejtés.Legalább egy Dob utcaira szükség lenne :-)

Vass Ildikó 2008.05.15. 08:38:06

Szeretném megkérdezni, hogy személyes részvételre (tanfolyam, egyéni oktatás) van esetleg lehetőség?

Köszönöm.

Vass Ildikó

Illés Lia 2008.05.15. 08:48:04

1. Több hangzó anyagot szerenék, amik a helyes kiejtést segítenék.

2. Várom a 100 szó ("fizetős") folytatását. Mikorra tervezitek, milyen fizetési mód mellet?

Az eddigieket nagyon köszönöm.

Illés Lia

Zódorné Palotás Lívia 2008.05.15. 10:26:23

A többség véleményéhez én is csatlakozom. Jó lenne, ha a kiejtést is írnátok a szavak mellé, vagy a leckék mellé hanganyag is megjelenne. Saját tapasztalat, ha hibásan rögzül a kiejtés sokkal több energiát igényel ha újra meg kell tanulni a szavakat " helyes kiejtéssel". Az eddigieket nagyon köszönöm!! Nagyon tetszett a leckék előtti " bevezető stílus". A tananyagok nagyon érthetőek, összeszedettek voltak. Látszik, hogy " szívvel-lélekkel " lelkiismeretesen dolgoztok. További jó munkát kívánik a csoport minden tagjának! Hálás köszönettel: Lívia

Tamás 2008.05.15. 15:19:25

Sziasztok,

gondoltam, megosztom tapasztalatomat az olvasókkal, és persze főleg a szervezőkkel. Mivel nagyon sokan kiváncsiak a kiejtésekre, szerintem lehetne online tanitást is szervezni. Erre nagyon jó lehetőséget biztosit az általam egy kicsivel régebb óta használt WiZiQ (www.wiziq.com). Ez egy ingyenes virtuális tanterem, ahol kétoldaú audió/videó, megosztott whiteboard, megosztott dokumentumok(doc,xls,ppt,pdf) és képek segitségével könnyedén lehet tanitani. Egyszerre akárhányan lehetnek az osztályteremben, úgyhogy többen is gyakorolhatnak egyszerre, sőt, felvétel készül az óráról amit később vissza lehet játszani, és meg lehet mutatni másoknak is.
Szerintem mindenki nagyon jó hasznát venné ezeknek az óráknak.
Remélem sikerül valamit összehozni!

Kormos Marika 2008.05.15. 17:55:26

En is azt hianyolom hogy nincs melle a kiejtes,mert mas az abc-szerin pl,az "a "-betut [ugye ugy ejtjuk hogy [ej]ekezetel,de ha azt akarom ki olvasni hogy cat,mar teljesen maskent fogom kiejteni.
Koszonom

Bortschy 2008.05.15. 18:02:07

Sziasztok!
A 100szót csak dicsérni tudom, nagyon tetszik az anyag, a magyarázat és a közvetlen hangvétel is!
Én is az iránt érdeklődnék, hogy hol, mikor és milyen feltételekkel lehet folytatni a tanfolyamot?

Hány embernek megy az anyag?
Közben is csatlakoznak, vagy mindenki egyszerre halad?

Köszi a lehetőséget a hozzászóláshoz! :)

Barbi

Erika 2008.05.15. 21:13:13

Sziasztok!

Azon táborba tartozom akinek tetszik a 100 szó tanfolyam. Számomra nagyon hasznos volt. Jelenleg én külföldön dolgozom és amikor kijöttem akkor szinte nullával volt egyenlő az angol tudásom, most elmondhatom, hogy egész jól megértem és sokmindent el is tudok mondani.
Nekem is lenne egy kérdésem.
Az, hogy: I am going to home, miért nem jó és miért kell úgy mondani, hogy: I am going home?

Köszi a lehetőséget a kérdezésre!

Erika

Rózsa 2008.05.15. 21:25:08

Sziasztok!

A kérdésem az, hogy a következő ( fizetős) tanfolyam anyagát nyomtatásban is megkaphatnám-e? Postán gondoltam, esetleg utánvétellel.

Köszönöm a kérdezés lehetőségét.
Rózsa

Felvidéki Szilvia 2008.05.16. 13:11:25

Megszeretném tőled kérdezni, hogy valójában az angol nyelvet hogyan lehetne könnyen megtanulni a kiejtés kapcsán?

Takács János 2008.05.16. 15:25:03

Sziasztok! Igen valóban én is hiányolom azt , hogy nincs leírva kiejtés szerint is! Szerintem ez elengedhetetlen!
Ezt leszámítva még csak annyit , hogy szerintem is lehetnének a leckék egy kicsit hosszabbak! Egyébként tök jó az egész és mindenki nevében köszönöm a segítségeteket!

Norcy 2008.05.16. 19:53:52

Tudnál adni külön órákat? Lécci válaszolj! Nagyon élvezem a tanfolyamot!

Lewy 2008.05.16. 21:09:23

A kérdésem már "Nagy Tibor"már feltette.Miért nincs a kiejtés odaírva a tanult szavakhoz? Sokan vannak akik semmit nem tudnak angolul(pl én)azok nem tudják hogy kell kiejteni a szavakat!

Vincze Józsefné 2008.05.16. 21:20:49

Meddig kapjuk a leckét, és ha lehet a szokásos napi kérdésekből is egy pár mondatot minden napra! Köszi! Mariann!

Gyuri 2008.05.17. 14:28:18

Sziasztok!
A véleményem nem változott az elözőekben megírtakban. A tanfolyam könnyed, szellemes, tanulható hála nektek, de az a fránya kiejtési
hiányosságot mér pótolnotok kell. Írjátok mellé, de lehet hang anyag formájában vagy mindkettő. Ha ezt megoldjátok profik lessznek a leckék sok felkiáltójellel. Minél több szó használatot és alkalmazást, mondatformálást szeretnek, ha lehet?
köszi Gyuri.

Joebácsi 2008.05.22. 08:28:05

Én azt szeretném kérdezni, hogy hol találok olyan hanganyagot amit menet közben /séta, autó.../ is lehet halgatni. Olyant keresek ami magyarul is mondja a szavakat és angolul is a megfelelö fordítását jó kiejtéssel. Ha már létezik ilyen, akkor hol tudnám beszerezni. Mi a címe és mennyibe kerül? Aki tud, kérem segítsen !!!!!!

Gyuri 2008.06.17. 10:07:18

Többféle hanganyagnak én is örülnék. Segítsetek mert a tanultakból csak a rossz kiejtés rögződik, és akkor semmi értelme az egésznek. Mikor folytatjuk?
A többiek hozzászólásából számomra az derül ki, elég elszántak a folytatásra. Sterintem hajrá. Küldjetek még több leckét, hogy a myáron se unatkozzunk.
köszi sziasztok.

Norcy 2008.06.26. 07:59:54

Én annak örülnék, hja lenne pl. 1000 szó tanfolyam!

Gabriella55 2008.08.25. 23:54:03

Sziasztok!
Egyetértek a többi hozzászólással. Én a CD-t preferálnám. Minden Szerkesztőnek, csak gratulálni tudok, nagyon jó az anyag. Mit javasoltok a szókincsfejlesztéshez, a magoláson kívül? Mikor kapjuk az új anyagot (a fizetőst), mert már nagyon hiányzik!
Köszönettel, Gabriella

Ani 2008.08.28. 10:27:00

Sziasztok!
Az angol szintfelmérőteszt korrekt.
Hová lehet besorolni a nyelviskolák tanfolyam szintjeire gondolva a "lower intermediate" szintet? Tudom, hogy minden nyelviskola más és más...
Köszi: Ani.
(Egyébként várom én is a 100 szó tanfolyam folytatását)

Kormány Judit · http://Judit1000 2008.09.26. 22:44:52

Sziasztok!
Köszönöm a munkátokat, várom a folytatást.
Kérdésem: megoldható-e, hogy több példamondatot írjatok, miután az angolban a szavak többségének sok jelentése van, és ezek gyakran igen eltérőek egymástól.
köszönöm, Judit

Anikó 2008.10.20. 20:20:24

sziasztok, nagyon jó a tanítás csak így tovább, várom a következő leckéket, én több tesztet javasolnák,hogy mindenki tesztelhesse nyelvtudását. remélem hogy a jövőben még lesz alkalom rá....üdv. Anikó

Viki 2008.11.26. 08:37:09

Szia!
Nagyon jó a tanfolyam.Meghívtam az egyik barátnőmet, hogy ő is tudjon tanulni,ennek már három hete.Regisztrált is, de még nem kapott egyetlen leckét sem.Lehet tudni az okát, miért nem kapja a leckéket?Köszi a válaszodat.

100 szó · http://www.100szo.hu 2008.11.27. 09:25:12

Szia Viki!

Több oka lehet, hogy valaki nem kapja a leckéket:

- hibásan adta meg az email címét: próbálja újra
- spamszűrőn fennakad a levél: nézzen bele a spam folderbe
- bizonyos ingyenes weblevelezők (például a citromail) érthetelen okból központilag kiszűrnek bizonyos leveleket (tévesen kártékonynak minősítik): használja a munkahelyi email címét vagy próbálkozzon freemail vagy gmail címmel. Ezek biztosan működnek.

Köszönöm hogy ajánlasz minket, remélem sikerül a barátnődnek is elindulni.

Miklós

siklodi karoly · http://karoly56 2008.12.03. 12:00:35

en aszt szeretnem hogy a tovabi leckek a szamitogepemen legyenek letolthetok Egy kerdes? Mi erdelyiek ha majd megkezdodnek az uj
fizeteses leckek hogyan? hova? jutasuk el a penzt MERT FOLYTATNI SZERETNEM ATANULAST karoly56 Koszonom az edigi leckeket

jugi 2009.03.31. 20:50:27

Sziasztok! Csak gratulálni tudok annak aki kitalálta a 100szót! inden korosztály élvezettel tanul veletek és nem görcsösen. Fejlesszétek tovább és jobbak lesztek mint bármelyik angol tanfolyam. Ilyen fejlesztés: 1. a tesztekre jó lenne tudni a helyes választ; 2. A kiejtés gyakorlására hanganyag lenne ideális, mert mi kicsit magyarul mondunk mindent; 3. Én a CD hanganyagot szeretném, mert ez azonnal hallgatható, és nem hiszem, hogy akkora költsége lenne.
Az összekötő szöveg jó, maradjon a CD anyagon. Mikot folytatjuk a tanfolyamot? Most még ismétlem, ismétlem az eddig tanultakat, de meddig? Gyerünk tovább, tovább!! Veletek mi is nyerők leszünk, hát rajta!

SzneAni1 · http://penzotthonrol.weblap.net 2009.04.30. 13:08:10

Csak gratulálni tudok az egész oldalhoz, tanfolyamhoz! Nagyon hasznos, érthető, nekem nagyon sokat segített eddig is! Köszönöm!
süti beállítások módosítása