HTML

Ha neked bizonyíték kell

Utolsó kommentek

  • hegemami1: Magyar Értelmező Kéziszótár-am nekem is van és bár néhanapján belelapozgattam már, de, ha igazán... (2009.05.01. 13:49) Kiejtés CD-n vagy mp3-ban volna jobb?
  • SzneAni1: Csak gratulálni tudok az egész oldalhoz, tanfolyamhoz! Nagyon hasznos, érthető, nekem nagyon sokat... (2009.04.30. 13:08) Nyílt nap
  • matebotond: Én a többnyelvű (angol-magyar, magyar-angol) szótárat használom. Okos dolog az egynyelvű is ,de a... (2009.04.16. 18:49) Hány nyelven beszéljen a szótárad?
  • 100 szó: @hegemami1: Az egynyelvű szótárat inkább haladóknak ajánljuk. aerria helyesen mondja, ezt az érte... (2009.04.16. 17:30) Hány nyelven beszéljen a szótárad?
  • hegemami1: @ Kerekhegy: Mivel nekem sincs MP3. /tul.képpen nem is nagyon tudom, mi az, bár hallottam már róla... (2009.04.16. 14:14) Kiejtés CD-n vagy mp3-ban volna jobb?
  • Utolsó 20

Nyelvi játékok

Nincs megjeleníthető elem

Válaszok

2008.06.18. 15:19 100 szó

A beérkezett emailek és blog bejegyzések szerint ezek a kérdések foglalkoztatják a hallgatókat leginkább:

Nálam fura karakterek jelennek meg az emailben.
Sajnos az email technológia nem teszi lehetővé 100%-os megoldás készítését. A karakterek megjelenítése nagyon sok - általunk nem befolyásolható - tényezőtől függ.
Például az email szolgáltatód (vagy céged, ha munkahelyről olvasol) szervereinek beállításától. Igyekeztünk a leggyakoribb eshetőségere felkészülni, de lehet, hogy a Te estedben nem jártunk sikerrel. Vannak kerülő megoldások:
  • Minden lecke alján találsz egy [Archívum] hivatkozást, ahol az összes neked küldött lecke olvasható internet böngészőn keresztül. Így nagyobb eséllyel jók a karakterek.
  • Legvégső esetben létrehozhatsz valamelyik web-levelezőben egy új email címet. A gmail.com és freemail.hu rendszereivel garantáltan nincs karakter probléma.
Lesz-e más nyelven is "100 szó"?
Egyelőre nem tervezzük. 

Baromira hiányzik a kiejtés
Jó hírem van! Nyersanyagban már készen áll a 100 szó leckéinek hanganyaga. Az összes szót és példamondatot felvettük. Még vágni és ellenőrizni kell és kész. Hamarosan elérhető  lesz valamilyen formában.

Én már végeztem a leckékkel, köszi mégegyszer. Jön még valami vagy vége?
Természetesen folytatjuk. A 100 szó egy kedvcsináló volt, amivel a kezdeti ellenállást céloztuk meg legyőzni. Akiket sikerült meggyőznünk arról, hogy a nyelvtanulás lehet szórakoztató is, és a legsűrűbb napirendbe is beilleszthető, azokat szívesen várjuk a "Bombabiztos alapok" kurzuson. Részletek hamarosan itt a blogban..

Tudnál adni külön órákat?
A 100 szó projektben résztvevő nyelvtanárok "civilben" elismert és keresett nyelvoktatók. Órarendjük és tantermük tele van és magánórában megfizethetetlenek. Annyit elértem, hogy üresedés esetén meghirdetjük a helyeket a blogban.

Személyes részvételre (tanfolyam, egyéni oktatás) van esetleg lehetőség?
A "Bombabiztos alapok" rendszerében lesz rá mód, hogy az oktatók egyéni igényekre is reagáljanak, de továbbra is mindenki a saját tempójában haladhat. A hagyományos értelemben vett "tantermi tanfolyam" nincs tervben.

Megváltozik az email címem, de nem akarom előlről kezdeni a leckéket
Az email cím a leckék alján található [Adatmódosítás] hivatkozásra kattintva megváltoztatható. A változtatásról egy jóváhagyó email érkezik, az abban leírtakat kell követni. A következő lecke már az új címre érkezik.

Szabadságon leszek, egy hétig tartsunk szünetet
Sajnos a rendszernek nincs ilyen funkciója. Sokat gondolkodtunk egy kerülő megoldáson, de nem találtunk. A leckék jönnek, a szabadságról visszaérve a saját időbeosztásod alapján tudod lefaragni a lemaradást. Kipihenten úgyis jobban fog az ember agya.

Kinyomtatva nem mutatnak jól az anyagok
Ez  azért van, mert nem nyomtatásra terveztük, hanem online tanulásra. Az igényt érezzük,  kitalálunk valamit a nyomtatásra is.


Ha ezek után még kérdeznél, itt alul megteheted egy hozzászólásban.
 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100szo.blog.hu/api/trackback/id/tr86527366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keller Lajosné 2008.06.18. 18:12:34

Hol, hogyan, mikor kell fizetni?Szeretném folytatni!
Tisztelettel:Ibolya

Milliomos Bölcsőde · http://milliomosbolcsode.blog.hu/ 2008.06.18. 18:57:27

Bár egy lusta disznó vagyok és még el sem kezdtem a tanulást, de a CD engem is érdekelne a kiejtések miatt.

Így van egy kis lehetőségem a kezdés elódázására.

Kerekhegy 2008.06.22. 15:48:35

A 100 szó leckéinek a hanganyaga nagyon érdekel.
köszönettel: Lia

Vincze Józsefné 2008.07.16. 21:24:47

A mindennapi Skype beszélgetésekhez jó lenne egy pár összefüggő általános mondat, kérdés,vagy irányító szó!
Köszi Mariann!
Különben hasznos anyag!

Krihó Katalin 2008.08.05. 11:25:52

Nagyon jó volt a tanfolyam! Komolyan vettem, és sokat tanultam! Az angol dalokat hallgatva - ami eddig úgymond "halandzsa" szöveg volt számomra - nagy öröm, hogy már "hallom" a szöveget, amit énekel :-)
Az előttem szólóval nagyon egyetértek, bár nehéz meghatározni, mik is legyenek azok az általános mondatok és kérdések, de ha dolgoztok rajta, én személy szerint is örömmel venném!
Köszönettel és üdvözlettel!

seder kata 2008.08.15. 12:08:44

Haliho! :)
Egy erdekes keresem lenne:) en nagyon sokat fejlodtem angolugyileg azzal, hogy regi cartoon network rajzfilmeket neztem, valljuk be, azok a gyerkocokne keszultek, es elegge gyertelmuek a szituaciok, ogymi miro szol:) az elso kerdesem ehezkapcsolodik, hogy ilyen kis reszletekkel is lehetne szerinem szituacios "jatekokat" csinalni,nem?

A masikpedig, hogy most kapta meg Garou uj albumat (piece of my soul) es a dalok szovege (nekem legalabis) nagyon ol ertheto egyes szamokban. Lattam is mar egy masik oldalon ahol az angollal foglalkoznak, hogy ilyen zenekneka szoveget adjak forditasra,es mindenki valogathat ott izlesenek megfelelo szamokat. Ilyen fajta feladatok megoldhatoak lennenek-e ebben a nyelvoktto programban? Szerintem szinesitene az amugy neha szaraz anyagot :)

Eloreis koszonom a valaszokat, es elnezes,de nincseek ekezeteim :(
Udv,
Kata

Hajni 2008.09.30. 20:59:47

Nekem is nagyon hiányzik a kiejtést segítő anyag.
Ez csalódást okozott rendesen.
Az eddigi leveleket mindet átvettem,megtartottam.
A Cd érdekelne.

Zsuzsa 2008.10.26. 19:30:23

Én örültem a lehetőségnek, figyelembe véve társaim minden figyelemre méltó megjegyzését.
Alkalmas (volt) arra, hogy akinek megtetszett a nyelv és a módszer, őt tovább lendítse a tanulásban. Tetszett a narrátor összekötő gondolata, stílusa, mert kezdőknek szólt, mégis felnőtteknek fogalmazott.
Figyelemmel kísérem a fejleményeket, attól függően, hogy hasonlóan e-learning módon, másik ágon folytatom a tanulást. Jó tanulást mindenkinek és köszönöm a lehetőséget a módszer tulajdonosainak.
Baloghné Zsuzsa

marika 2008.11.04. 21:30:32

sziasztok.nagyon tetszett az egész anyag.tényleg nagyszerű több nyelvet érteni.köszönöm sok segítséget adtatok.

Szabri 2008.11.05. 17:52:45

I love '100 szó angol tanfolyam'! :)

salgané komjáthy anna 2008.12.01. 08:36:24

nekem nagyon hasznos csak valami teszt jellegü kellené több hogy gyakorolni lehessen a megtanultakat
köszönöm

Zsömböriné Ildi 2008.12.04. 14:57:41

Nekem tetszett végig a tanfolyam. Én is a kiejtést igénylem a legjobban. És ezért érdekelne a CD anyag.

Üdv. Mindenkinek

oregdiak 2009.03.18. 10:07:17

Sziasztok.
Mint a nevemből is kitűnik, az idősebb generációhoz tartozom. Az ütemet és a leckék hangvételé jónak tartom. Az unokáim előtt már időközönként meg merek szólalni. Várom a folytatást, a kiejtések bővítésével együtt.
Kösz az eddigieket.

Girl Georgina 2009.03.27. 13:32:55

Szerintem az egész úgy jó ahogy van,nekem nagyon tetszik.
süti beállítások módosítása